Πολιτική Ακυρώσεων & Επιστροφών

ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ

  1. Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία κατά την διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας,μπορείτε να κάνετε πίσω<<back>> και να αφαιρέσετε τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι σας πατώντας το κουμπί <<αφαίρεση>>.
  2. Εαν επιθυμείτε ακύρωση της παραγγελίας μετά την ολοκληρωσή της θα πρέπει να μας ενημερώσετε εντός 24 ωρών στέλνοντας μας με email το αίτημα σας και συμπεριλαμβάνοντας στο "θέμα" τον αριθμό παραγγελίας που σας δόθηκε κατά την ολοκληρωσή της. 
ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

Το avramidisabd.gr με σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτησή των πελατών του εφαρμόζει μία αρκετά       ευέλικτη πολιτική επιστροφών.  Σας γνωστοποιούμε πως όλα τα προϊόντα ελέγχονται εξονυχιστικά για τυχόν ελαττώματα πριν γίνει η αποστολή τους ώστε να αποφευχθεί οποιαδήποτε ταλαιπωρία των πελατών μας.
  1. Εάν έχετε παραλάβει το προϊόν και θέλετε να το αλλάξετε (π.χ. αν δεν είναι σωστό το νούμερο ή θέλετε άλλο σχέδιο). Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να μας επιστρέψετε το προϊόν εντός 15 ημερών από την ημερομηνία που αναγράφετε στο παραστατικό πώλησης. Το προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και με όλα τα σχετικά έγγραφα που το συνόδευαν (απόδειξη, καρτελάκια, ετικέτες). Μπορείτε να κάνετε αλλάγη του προϊόντος με ένα ίσης ή μεγαλύτερης αξίας ανάλογα με τις ανάγκες σας (πληρώνοντας την επιπλέον χρηματική διαφορά, εαν υπάρχει). Η αποστολή του προϊόντος σε εμάς και η επιστροφή σε εσάς, γίνεται με δικά σας έξοδα και με μεταφορική της δικιάς σας επιλογής.
  2. Εαν ωστόσο δεν επιθυμείτε να πάρετε κάποιο άλλο προϊόν την συγκεκριμένη χρονική στιγμή, σας δίνουμε την δυνατότητα να "αποθηκεύσετε" τα χρήματά σας στην υπηρεσία <<δωροεπιταγή>>,την οποία μπορείτε να εξαργυρώσετε εντός ενός έτους από την ημερομηνία ενεργοποίησής της.
  3. Σε περίπτωση που το προιόν που αγοράσατε είναι ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟ και ΔΕΝ επιθυμείτε την αντικατάστασή του, ΜΟΝΟ τότε έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε επιστροφή των χρημάτων σας.
*Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να γίνει δεκτό προϊόν το οποίο ΔΕΝ βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση. Αυτό σημαίνει πως το προϊόν  πρέπει :
  • Να μην έχει πλυθεί
  • Να έχει όλα τα ταμπελάκια-ετικέτες
  • Να μην έχει καταστραφεί η συσκευασία του
  • Να συνοδεύεται από το παραστατικό αγοράς του (απόδειξη)
*Επιστροφές σε εποχικά είδη (Χριστουγεννιάτικα, Πασχαλινά κτλ) ΔΕΝ γίνονται δεκτές.

*Σας συνιστούμε να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί όταν αγοράζετε προιόντα ύπνου όπως (μαξιλάρια ύπνου και επιστρώματα) καθώς οι επιστροφές αυτών των ειδών εφόσον έχουν βγεί από τη συσκευασία τους δεν μπορούν να γίνουν δεκτές για λόγους υγιεινής.

Scroll